این روزها بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین و غیرآنلاین، سراغ تبلیغات در گوگل رفته‌اند. ولی برای تبلیغات در گوگل، باید به نوع آگهی خود هم توجه زیادی داشته باشید. ساخت تیزر تبلیغاتی، از آن جهت برای تبلیغات در گوگل مناسب است که کاربران دیگر تمایلی به خواندن تبلیغات سنتی ندارند و حالا انتظاراتشان از برندهای تجاری این است که تبلیغات سرگرم‌کننده‌تری بسازند. پس چه چیزی بهتر از تیزر تبلیغاتی؟
 نتایج تحقیقات نشان داده است که حدود 72 درصد از کاربران، تمایل دارند از طریق تبلیغات ویدیویی در مورد کسب‌وکار موردنظرشان اطلاعات کسب کنند. بنابراین، در این مطلب قصد داریم درمورد شیوه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی که مناسب با گوگل ادوردز باشد، صحبت کنیم.

ساخت تیزر تبلیغاتی برای تبلیغات در گوگل ادوردز
قبل از هرچیز ابتدا باید با مفهوم کمپین تیزری آشنا شویم. کمپین تیزری، یک تکنیک بازاریابی است که از طریق آن معمولا تبلیغاتی معماگونه منتشر می‌شود. هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی هم ایجاد اشتیاق برای یک محصول یا خدمات جدید و یا یک کمپین بزرگ‌تر است. اگر کمپین‌های تیزری به درستی انجام شوند، می‌توانند موجب ایجاد تعامل اجتماعی، هیاهو و هیجان حول محور محصول یا خدمات مورد نظر شوند. گاهی تیزر تبلیغاتی را چاپ می‌کنند و یا روی بیلبورد در سطح شهر نصب می‌کنند. اما مهم‌ترین نوع تیزرهای تبلیغاتی، آن‌هایی هستند که از طریق رسانه‌های اجتماعی مانند گوگل منتشر می‌شوند.

روش کار کمپین‌های تیزری برای تبلیغات در گوگل
کمپین‌های تیزری برای تبلیغات در گوگل، با ایجاد حدس و گمان در میان مخاطبان کار می‌کنند. یک تیزر تبلیغاتی، باید کنجکاوی کاربران را به اندازه‌ی کافی برانگیزد، ولی نباید چیزهای زیادی را درباره پروژه موردنظر افشا کند. درواقع کمپین‌های تیزری، راهی عالی برای در معرض دید قرار دادن کسب‌وکار موردنظر، برای جذب مخاطب محسوب می‌شود.


سفر تبلیغات ,تیزر ,گوگل ,تبلیغاتی ,ساخت ,کمپین‌های ,برای تبلیغات ,تیزر تبلیغاتی ,ساخت تیزر ,کمپین‌های تیزری ,گوگل ادوردز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید - فول آلبوم BMtips محصولات زناشویی ایرانیان تولید و تعمیر پنجره دوجداره upvc دانلود فیلم خارجی ، آهنگ جدید ، اخبار ورزشی